Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
acidhouse Aktywny Bunkrowiec
|
Wysłany:
Sob 14:02, 11 Lis 2006 |
|
|
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
dziwia mnie oba werki i zawsze beda zastanawiac - 741 jedyny w systemie 4 kondygnacyjny obiekt ze spora winda , na 4 kondygnacji tak jakby drzwi w strone północna nie dokonczone -hmm drugi obiekt kazdy zna 743 po drodze na pieski po prawej str na wzgorzu - jedyny obiekt z szybem nie polaczony z systemem - znajomi ktorzy schodzili po linach mowili mi z jest tylko kawalek tunelu wielikosci koszar lub stacji (jakies 5-10m) zakonczony standardowo krzyzem - ja wysnowam sobie w tym momencie gdybanie ze mialy byc ze soba polaczone-ale to chyba tyle ze snucia - jakies hipotezy Panowie i Panie?????
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
BlackEleriuM Administrator
|
Wysłany:
Sob 15:57, 11 Lis 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 163 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nordpol Nocą
|
acidhouse napisał: | kazdy zna 743 po drodze na pieski po prawej str na wzgorzu - jedyny obiekt z szybem nie polaczony z systemem - znajomi ktorzy schodzili po linach mowili mi z jest tylko kawalek tunelu wielikosci koszar lub stacji (jakies 5-10m) zakonczony standardowo krzyzem - ja wysnowam sobie w tym momencie gdybanie ze mialy byc ze soba polaczone-ale to chyba tyle ze snucia - jakies hipotezy Panowie i Panie????? |
Boze - ile ja bym dał zeby tam zejsc zobaczyć te 5-10 m
743 to słodka tajemnica - sporo kondygnacji i na dolnej długi szyb komunikacyjny skoro tylko 5-10m to znaczy ze zaczeto budowac takie same koszary jak przy 719,724,727 - po zejsciu na dol zawsze robili odcinek 5-10 m a nastepnie w przeciwlwgłe kierunki dwa tunele rozbudowywujące koszary - jeden z nich prowadził do systemu - najczesciej jest to tunel prowadzacy w lewą strone - czyli trza stanąć na szybie - - ten odcinek 5-10 jest około 45 stopni w prawo wiec pod takim kontem zmierzyc trza pozycje. wyjsc na zewnatrz i pokryć odcinek z mapą - bedziemy wiedzieli czy chcieli zrobić dojazd z centralnego odcinka czy tez z grupy warownej Nethelbeck
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Bunkrowiec Aktywny Bunkrowiec
|
Wysłany:
Pon 18:02, 20 Lis 2006 |
|
|
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
743 i 741 mialy byc polaczone cos na wzor Schilla,tunelu wielkosci koszar tam nie ma !! cos na wzor wielkosci GDR albo i mniejsze
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
acidhouse Aktywny Bunkrowiec
|
Wysłany:
Śro 0:03, 22 Lis 2006 |
|
|
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
skat ta pewność ?? ze mialyu byc polaczone?? jakies fakty ksiazkowe - zrodla czy domysly??
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Bunkrowiec Aktywny Bunkrowiec
|
Wysłany:
Czw 21:17, 23 Lis 2006 |
|
|
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
zauwaz ze fragment tunelu pod 743 idzie wlasnie w kierunku 741 a 8 m za sciana 741 jest kilku metrowa luka w ziemi (badania georadarowe) prawdopodobnie to probna poterna idzie wlasnie w 743 i dlatego jest teza ze 743 i 741 mialy stanowic grupe warowna,Panowie dosc marudzenia ! ruszyscie dupsko do Boryszyna ! porozmawiac z Robertem badz Anka
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|